Black Friday 2019 la eMag se organizează într-o singură zi, așa cum au anunțat reprezentanții platformei de cumpărături online. Așadar, promoțiile și reducerile de Black Friday 2019 la eMag vor lua startul în dimineața zilei de 15 noiembrie.
Startul la reduceri de Black Friday 2019, în România, se dă în mod oficial în ultima vineri din noiembrie. Totuși, eMag a anunțat că data a care va organiza Black Friday va fi 15 noiembrie.
Printre produsele care se regăsesc în oferta eMag de Black Friday 2019 se număra televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria Fashion și articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală pentru adulți și copii, mobilă, jucării, anvelope, dar și vacanțe și servicii. Asta pentru că Black Friday 2019 eMAG 15 noiembrie înseamnă și reduceri de la partenerii din Marketplace.
Peste 1.000.000 de produse au fost vândute de Black Friday la eMAG, în 2018, iar valoarea comenzilor a depășit 400.000.000 de lei.
Astfel, pentru Black Friday 2018 la Emag, au fost incluse în promoție peste 3.000.000 de produse, cărora li s-au adăugat oferte speciale de la 6.100 de parteneri din Marketplace. Printre acestea s-au numărat bilete de avion și la festivaluri, pachete turistice, servicii de înfrumusețare, ceasuri de lux sau metale prețioase. În topul vânzărilor au intrat electrocasnicele mici, televizoarele, telefoanele, alături de produse IT, pentru casă și bricolaj, articole fashion și de îngrijire personală.
Pe lângă mii de smartwatch-uri și console de jocuri, au fost adăugate în coș mașini și sute de mii de anvelope de iarnă, precum și alte produse de sezon: freze de zăpada, aeroterme, instalații de brad și jucării. Black Friday este ziua în care cad recorduri. În 2018, Emag a înregistrat 9.5 milioane de vizite concretizate în 227 ani, 341 zile, 16 ore petrecute de clienți pe site-ul eMAG. Doar în primele cinci secunde numărul de comenzi a fost de 21.170.
Pentru Black Friday 2017 la Emag, au fost incluse peste 2.000.000 de produse în promoție, iar clienții au mai avut la dispoziție și oferte speciale pentru vinerea neagră de la mai mult de 4.000 de parteneri din Marketplace.
Citește și: BLACK FRIDAY ROMÂNIA 2019. LISTA MAGAZINELOR PARTICIPANTE LA REDUCERILE DIN VINEREA NEAGRA
Popularitatea de care s-a bucurat acest fenomen în Statele Unite i-a determinat și pe retailerii din alte țări să preia conceptul de Vinerea Neagră. Așa s-a întâmplat și în România, unde Black Friday se ține începând din 2011. Mai exact, în toamna anului 2011, eMag a organizat pentru prima dată Vinerea Neagră în România.
Citește și: BLACK FRIDAY 2019. CUM SĂ TE FEREȘTI DE ȚEPE DE BLACK FRIDAY
Termenul de Black Friday a fost folosit pentru prima dată în Statele Unite,, pentru a descrie traficul catastrofal din ziua de vineri care urma sărbătorii de Thanksgiving Day – Ziua Recunoștinței. Și tot în Statele Unite, imediat după Ziua Recunoștinței se dă și startul la reducerile de Crăciun. Astfel, începând de acum trei decenii, termenul de Black Friday și reducerile de Crăciun fost asociate și așa le-a rămas numele până în ziua de azi. Pentru mulți dintre noi a devenit cel mai așteptat eveniment de shopping al fiecărui an. Privită cu nerăbdare de oricine își dorește o reducere semnificativă pentru produsele dorite, Vinerea Neagră și-a căpătat totuși numele pe un fond negativ, din cauza agitației provocate.